Це забезпечує суцільний, безперервний облік всіх об'єктів обліку; юридичне обгрунтування бухгалтерських записів, які роблять на підставі документів, що мають доказову силу; використання документів для поточного контролю та оперативного керівництва господарською діяльністю організацій; контроль за збереженням власності, тому що підтверджується документами матеріальна відповідальність працівників, за довірені їм цінності; зміцнення законності, оскільки документи служать основним джерелом відомостей для подальшого контролю правильності, доцільності та законності кожної господарської операції при документальних ревізії.
Форми і реквізити документів. Форма документа визначається сукупністю показників (реквізитів) і їх розташуванням у документах.
Первинні облікові документи приймаються до обліку, якщо вони складені за формою, що міститься в альбомах уніфікованих (типових) форм первинної облікової документації.
З I січня 1999 організації застосовують форми перв
...
Читати далі »