Огляди, доповідні записки, акти, довідки та інші документи, що відображають основний зміст діяльності організації, групуються в одному справі за умови, що вони стосуються одного і того ж питання.
Теки з документами переплітаються. На титульному аркуші зазначаються найменування організації, назва і порядковий номер у справі з початку року, звітний період (рік, місяць), номер відомості, загальна кількість аркушів у справі, строк зберігання справи.
Строки зберігання окремих первинних документів, відомостей, звітів та інших матеріалів визначені «Переліку типових документів, що утворюються в діяльності ... підприємства із зазначенням термінів зберігання матеріалів », затвердженим Головним архівним управлінням при Раді Міністрів СРСР 15 серпня 1988, у редакції рішення Державної податкової служби РФ, Росархіву від 27.06.96 р. та Федерального закону« Про бухгалтерський облік ».
Відповідно до цього Переліку до документів з терміном зберігання 1 рік відносять лист
...
Читати далі »