Форма входу

Пошук

Календар

«  Серпень 2009  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вівторок, 08.07.2025, 17:25
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Предмет бухгалтерського обліку

Головна » 2009 » Серпень » 22

Всі документи по приходу і витраті цінностей повинні бути оброблені і записані в регістри аналітичного обліку. Від матеріально відповідальних осіб необхідно отримати розписку в тому, що у них немає не задіяних і не списаних у витрату цінностей.

Голова інвентаризаційної комісії візує всі прибуткові та видаткові документи, прикладені до реєстрів (звітів), із зазначенням «До інвентаризації на «...» (дата)», що має служити для бухгалтерії підставою для визначення залишків майна до початку інвентаризації за обліковими даними.

Наявність коштів в натурі перевіряють за обов'язкової участі матеріально відповідальної особи. Результати підрахунку, обміру і зважування заносять в інвентаризаційні описи або акти інвентаризації не менш ніж у двох примірниках, які підписують всі члени комісії. Матеріально відповідальні особи підтверджують на кожній опису, що у них немає претензій до комісії і що перевірені цінності прийняті ними на зберігання.

Керівник організації повин ... Читати далі »

Переглядів: 1454 | Додав: elismarv | Дата: 22.08.2009 | Коментарі (1)