Форма входу

Пошук

Календар

«  Серпень 2009  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вівторок, 08.07.2025, 13:35
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Предмет бухгалтерського обліку

Головна » 2009 » Серпень » 19

У самих підрозділах здійснюють лише первинну реєстрацію господарських операцій.

При децентралізації обліку обліковий апарат розосереджений по окремим виробничим підрозділам організації, де здійснюється синтетичний та аналітичний облік і складаються баланси і звітність заводів, цехів або відділів. Головна бухгалтерія в цьому випадку виробляє зведення цехових балансів і звітів, складає зведений баланс і звіти по організації, а також здійснює контроль за постановкою обліку в окремих частинах організації.

Практика показала, що централізація обліку забезпечує більш дієве керівництво і контроль з боку головного бухгалтера, дозволяє доцільніше розподілити працю між працівниками обліку, більш ефективно використовувати обчислювальні машини. Тому децентралізація обліку допускається лише в дуже великих організаціях. В основній же частині організацій застосовують централізовану систему бухгалтерського обліку.

У деяких організаціях застосовують часткову децентралізац ... Читати далі »

Переглядів: 1497 | Додав: elismarv | Дата: 19.08.2009 | Коментарі (0)

План інвентаризації складають з урахуванням того, щоб перевірка наявності цінностей не впливала на нормальну роботу підприємства. Строки проведення позапланових інвентаризацій не повинні бути відомі матеріально відповідальним особам.

У плані звітності вказуються перелік звітних форм, звітний період, за який складається та чи інша форма звіту, терміни подання звітності, найменування та адреси організацій та установ, а також прізвища посадових осіб, які отримують звіти, спосіб подання звітів (поштою, телеграфом та ін ) і прізвища працівників, відповідальних за складання звітності, з точним зазначенням виконуваних ними робіт. План звітності, як правило, складається з двох частин. У першій частині містяться необхідні відомості по звітності, що подається зовнішнім користувачем, у другій - за звітністю, що отримується від окремих підрозділів підприємства.

У плані технічного оформлення обліку дається детальна характеристика форми обліку, яка буде застосована на даному п ... Читати далі »

Переглядів: 1327 | Додав: elismarv | Дата: 19.08.2009 | Коментарі (0)