Форма входу |
---|
Пошук |
---|
Календар |
---|
Архів записів |
---|
Друзі сайту |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
«Про бухгалтерський облік» | 11:14 |
Результати інвентаризації грошових коштів і цінних паперів оформляють актом без їх запису в інвентаризаційного опису. Оформлені інвентаризаційні описи і акти здають в бухгалтерію, де їх перевіряють, потім порівнюють фактичну наявність коштів з даними бухгалтерського обліку. Результати порівняння записують у слічітельную відомість. У ній вказують фактичну наявність коштів за даними інвентаризації (кількість і сума), наявність коштів за даними обліку і результати порівняння - надлишок або недостача. У слічітельной відомості цінності записують із зазначенням кількості та суми за групами, видами і сортами відповідно до класифікації, прийнятої в обліку. У слічітельную відомість записують тільки ті цінності, за якими виявлені надлишки або нестачі, а інші показують у відомості загальною сумою. Суми надлишків і недостач товарно-матеріальних цінностей у слічітельних відомостях вказуються у відповідності з їх оцінкою в бухгалтерському обліку. Для оформлення результатів інвентаризації можуть застосовуватися єдині регістри, в яких об'єднані показники інвентаризаційних описів і слічітельних відомостей. На цінності, які не належать організації, але значаться в бухгалтерському обліку (що знаходяться на відповідальному зберіганні, орендовані, отримані для переробки), складаються окремі слічітельние відомості. Інвентаризаційна комісія зобов'язана виявити причини недостач або надлишків, виявлених під час інвентаризації. Висновки, пропозиції і рішення комісії оформляються протоколом, затвердженим керівником підприємства. Після затвердження результати інвентаризації відображаються в обліку. Виявлені при інвентаризації розбіжності між фактичною наявністю майна і даними бухгалтерського обліку відображаються на рахунках бухгалтерського обліку в наступному порядку: Якщо винні особи не встановлені або суд відмовив у стягненні збитків з них, то збитки від нестачі майна і його псування списуються на фінансові результати в комерційної організації або збільшення витрат у некомерційної організації. Особливості регулювання бухгалтерського обліку в Росії відображені Основним нормативним документом, що регулює бухгалтерський облік в Росії, є Федеральний закон № 129-ФЗ «Про бухгалтерський облік», затверджений Президентом Російської Федерації 21.11.96 р. Закон встановлює єдині правові методологічні основи бухгалтерського обліку і звітності на території Росії для всіх організацій, що є юридичними особами, визначає сутність бухгалтерського обліку та його завдання, основні поняття, що використовуються в обліку, порядок регулювання, організації і ведення бухгалтерського обліку і подання бухгалтерської звітності, а також взаємовідносини з цих питань організацій з внутрішніми і зовнішніми споживачами інформації, включаючи органи державного управління. Відповідно до Закону загальне методологічне керівництво бухгалтерським обліком в Росії здійснює Уряд Російської Федерації. Органи, яким федеральними законами надане право регулювання бухгалтерського обліку (Міністерство фінансів Російської Федерації, Центральний банк Російської Федерації, інші відомства), керуючись законодавством України, розробляють і затверджують у межах своєї компетенції обов'язкові для виконання усіма організаціями на території Російської Федерації: Нормативні акти і методичні вказівки з бухгалтерського обліку, що видаються органами, яким федеральними законами надане право регулювання бухгалтерського обліку, не повинні суперечити нормативним актам і методичних вказівок Міністерства фінансів Російської Федерації. При розробці нормативних актів Мінфін Росії здійснює тісну взаємодію із зацікавленими відомствами через Методологічна рада з бухгалтерського обліку та звітності. Основними завданнями Методологічної ради є розробка Концепції розвитку бухгалтерського обліку і звітності, проектів вітчизняних бухгалтерських стандартів (положень) та методичних рекомендацій, сприяння впровадженню зазначених нормативних документів у облікову практику, узагальнення досвіду їх застосування, розробка рекомендацій щодо їх подальшого вдосконалення, а також щодо поліпшення бухгалтерського освіти. Методологічна рада формується з представників державних органів, академічних та навчальних інститутів, комерційних структур, бухгалтерських громадських організацій (Асоціація бухгалтерів і аудиторів Росії та країн Співдружності). У регулюванні бухгалтерського обліку і звітності в Росії важлива роль відводиться Державній Думі, що розробляє і приймає законодавчі акти з бухгалтерського обліку. | |
Переглядів: 2488 |
Додав: elismarv
| Теги: |
Всього коментарів: 0 | |