Форма входу |
---|
Пошук |
---|
Календар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Архів записів |
---|
Друзі сайту |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Витрати по завершених операцій формування основного стада списуються з рахунку 08 у дебет рахунку 01 «Основні засоби». Сальдо по рахунку 08 відображає величину капітальних вкладень організації в незавершене будівництво та придбання основних засобів і нематеріальних активів, а також суму незакінчених витрат з формування основного стада. З 1 січня 2000 р. до незавершеним капітальним вкладенням відносять об'єкти нерухомості, що не пройшли державну реєстрацію. Аналітичний облік по рахунку 08 ведеться по кожному будується або придбаному об'єкту, а також за видами тварин. За витрат, пов'язаних з будівництвом та придбанням основних засобів, побудова аналітичного обліку повинна забезпечити можливість одержання даних про витрати на будівельні роботи та реконструкцію, бурові роботи, монтаж устаткування, обладнання, яке потребує монтажу, устаткування, яке не потребує монтажу, а також на інструменти та інвентар , передбачені кошторисами на капітальне будівництво, пр ... Читати далі » |
Отже, поняття «довгострокові інвестиції» є більш ємним в порівнянні з поняттям «капітальні вкладення» у вузькому сенсі цього слова і менш ємним в порівнянні з цим поняттям в широкому сенсі цього слова. Закінчені довгострокові інвестиції оцінюють виходячи з інвентарної вартості закінчених будівельних об'єктів і придбаних окремих видів основних засобів та інших довгострокових активів (див. § 4 і 5). У балансі довгострокові інвестиції відображаються за статтею «Незавершене будівництво». За цією статтею забудовник показує вартість незавершеного будівництва, що здійснюється господарським і підрядним способами. Під забудовниками розуміють організації, що спеціалізуються на виконанні зазначених функцій, зокрема, організації з капітального будівництва в містах, дирекції споруджуваних організацій тощо, а також діючі організації, що здійснюють капітальне будівництво. Витрати на утримання забудовників провадяться за рахунок коштів, призначених на фінансува ... Читати далі » |
Згідно з цією метою головні завдання реформування визначені наступним чином: Важлива роль у поліпшенні міжнародного співробітництва відводиться створеному в грудні 1997 р. Міжнародного центру з реформи бухгалтерського обліку. У роботі по всіх напрямках реформування бухгалтерського обліку буде брати активну участь ІПБ. Міжнародні облікові стандарти визначають основні напрямки обліку та оцінки відповідних об'єктів обліку. Розробляються вони Комітетом з міжнародних бухгалтерських стандартів за участю Організації Об'єднаних Націй, її Економічної і Соціальної Ради, Комісії з транснаціональним корпораціям, Міжурядової робочої групи експертів з міжнародних стандартів обліку і звітності та ряду інших організацій. Основне призначення міжнародних облікових стандартів - гармонізація обліку та звітності в різних країнах. Кожний стандарт складається з наступних елементів: номер стандарту, його назва, основні визначення (терміни та вирази, які використовуються в станд ... Читати далі » |
У складі Державної Думи у 1994 р. створено Експертну раду з аудиту, бухгалтерського обліку та фінансової статистики Комітету Державної Думи з питань бюджету, податків, банків і фінансів. Він покликаний сприяти Комітету у підготовці та розгляді що відносяться до його відання питань аудиту, бухгалтерського обліку та фінансової статистики. Основними завданнями Експертної ради є: розробка концепції побудови законодавства, підготовка проектів законів з аудиту, бухгалтерського обліку, статистики та їх економічне обгрунтування; проведення експертизи законопроектів, підготовка висновків щодо них; сприяння в реалізації законів, їх дотримання та підготовка необхідних рекомендацій і пропозицій. Рада формується з представників державних органів, академічних та навчальних інститутів, комерційних структур - фахівців в області аудиту, бухгалтерського обліку та статистики. Він може створювати постійні і тимчасові експертні (робочі) групи для підготовки матеріалів з окремих питань його ве ... Читати далі » |
Результати інвентаризації грошових коштів і цінних паперів оформляють актом без їх запису в інвентаризаційного опису. Оформлені інвентаризаційні описи і акти здають в бухгалтерію, де їх перевіряють, потім порівнюють фактичну наявність коштів з даними бухгалтерського обліку. Результати порівняння записують у слічітельную відомість. У ній вказують фактичну наявність коштів за даними інвентаризації (кількість і сума), наявність коштів за даними обліку і результати порівняння - надлишок або недостача. У слічітельной відомості цінності записують із зазначенням кількості та суми за групами, видами і сортами відповідно до класифікації, прийнятої в обліку. У слічітельную відомість записують тільки ті цінності, за якими виявлені надлишки або нестачі, а інші показують у відомості загальною сумою. Суми надлишків і недостач товарно-матеріальних цінностей у слічітельних відомостях вказуються у відповідності з їх оцінкою в бухгалтерському обліку. Для оформлення результатів інв ... Читати далі » |
У кінці робочого дня (або після закінчення зважуванню) дані цих відомостей звіряє і вивірений підсумок вносять в опис. Акти обмірів, технічні розрахунки та відомості схилом додаються до опису. На кожній сторінці опису вказують прописом число порядкових номерів матеріальних цінностей і загальний підсумок кількості в натуральних показниках, записаних на даній сторінці, незалежно від того, в яких одиницях виміру (штуках, кілограмах, метрах і т.д.) ці цінності показані. Виправлення помилок здійснюється в усіх примірниках описів шляхом закреслення неправильних записів і проставлення над закресленими правильних записів. Виправлення повинні бути обумовлені та підписані всіма членами інвентаризаційної комісії і матеріально відповідальними особами. На останній сторінці опису незаповнені рядки прокреслюються і повинна бути зроблена відмітка про перевірку цін, Таксировка і підрахунку підсумків за підписами осіб, що проводили цю перевірку. При перевірці фак ... Читати далі » |
Всі документи по приходу і витраті цінностей повинні бути оброблені і записані в регістри аналітичного обліку. Від матеріально відповідальних осіб необхідно отримати розписку в тому, що у них немає не задіяних і не списаних у витрату цінностей. Голова інвентаризаційної комісії візує всі прибуткові та видаткові документи, прикладені до реєстрів (звітів), із зазначенням «До інвентаризації на «...» (дата)», що має служити для бухгалтерії підставою для визначення залишків майна до початку інвентаризації за обліковими даними. Наявність коштів в натурі перевіряють за обов'язкової участі матеріально відповідальної особи. Результати підрахунку, обміру і зважування заносять в інвентаризаційні описи або акти інвентаризації не менш ніж у двох примірниках, які підписують всі члени комісії. Матеріально відповідальні особи підтверджують на кожній опису, що у них немає претензій до комісії і що перевірені цінності прийняті ними на зберігання. Керівник організації повин ... Читати далі » |
Їх здійснюють за розпорядженням вищестоящих органів, керівників організацій, на вимогу ревізорів, слідчих і контрольних органів. Кількість інвентаризацій у звітному році, дати їх проведення, перелік майна і зобов'язань, що перевіряються при кожній з них, встановлюються керівником організації, крім випадків, коли проведення інвентаризації обов'язково. Проведення інвентаризації обов'язково: Інвентаризація основних засобів може проводитися один раз на 3 роки, а бібліотечних фондів - один раз на 5 років. У районах, розташованих на Крайній Півночі, і в прирівняних до них місцевостях інвентаризація товарів, сировини і матеріалів може проводитися в період їх найменших залишків; Для проведення інвентаризації в організації створюється постійно діюча інвентаризаційна комісія. При великому обсязі робіт для одночасного проведення інвентаризації майна і фінансових зобов'язань створюються робочі інвентаризаційні комісії. При малому обсязі робіт і наявності в ... Читати далі » |
Графіком регламентується зайнятість працівника і всередині робочого дня, і на більш тривалі періоди (місяць, квартал і т.д.). У структурних графіках зазначається, які роботи і в який термін повинні виконуватися окремими структурними частинами бухгалтерії або організації (розрахункової групою бухгалтерії, складом, цехом і т.п.). У зведеному графіку вказуються терміни виконання окремих облікових робіт (складання звітності, проведення інвентаризації і т.п.) по організації в цілому. У ньому в узагальненому вигляді відбивається весь обліковий процес, і відповідальність за його виконання несе головний або старший бухгалтер організації. Графіки облікових робіт складаються у вигляді таблиць, причому в таблицях передбачаються відмітки про терміни виконання запланованих робіт. Приклад складання графіка документообігу представлений в табл. 5. Відповідно до Закону Російської Федерації «Про бухгалтерський облік» головний бухгалтер (бухгалтер за відсутності в ... Читати далі » |
У самих підрозділах здійснюють лише первинну реєстрацію господарських операцій. При децентралізації обліку обліковий апарат розосереджений по окремим виробничим підрозділам організації, де здійснюється синтетичний та аналітичний облік і складаються баланси і звітність заводів, цехів або відділів. Головна бухгалтерія в цьому випадку виробляє зведення цехових балансів і звітів, складає зведений баланс і звіти по організації, а також здійснює контроль за постановкою обліку в окремих частинах організації. Практика показала, що централізація обліку забезпечує більш дієве керівництво і контроль з боку головного бухгалтера, дозволяє доцільніше розподілити працю між працівниками обліку, більш ефективно використовувати обчислювальні машини. Тому децентралізація обліку допускається лише в дуже великих організаціях. В основній же частині організацій застосовують централізовану систему бухгалтерського обліку. У деяких організаціях застосовують часткову децентралізац ... Читати далі » |